Wednesday, August 17, 2011

ים המלח או הים האדום - לדרום הארץ לא חסר להציע לכם

העיר אילת היא בוודאות עיר התיירות מספר אחת בארצנו הקטנה. מדי שנה המוני תיירים ישראלים וגם מחו"ל מגיעים לעיר אילת כדי להנות מהחופים המוזהבים של העיר, מקומות הבילוי שלה והאווירה המחשמלת שאפשר למצוא בעיר. באילת לא חסרים אכסניות ובתי מלון מהמון סוגים וללא ספק שכל אחד ואחת ימצא לעצמו את המלון שיענה לדרישותיו מבחינת האירוח וכמובן גם בהיבט כלכלי. גם על החוף הייחודי בים המלח נמצאים אכסניות ובתי מלון רבים מאד שקולטים אורחים מהארץ וממדינות נוספות.מזג האוויר שנמצא הנעים והנוח אשר מאפשר רחצה בים במהלך עונת החורף מביא למצב שמלונות ים המלח בד"כ יהיו עמודים כמעט כל השנה. בתי המלון מעניקים עבודה ופרנסה להרבה מהתושבים, ורמת המלונאות בים המלח הינה מהגבוהות בארץ.

מה אפשר למצוא במקומות הללו?

להזכירכם, רמת בתי המלון בים המלח ובעיר אילת היא מהגבוהות שיש בארץ וגם עומדת בתקן עולמי ברמה גבוהה מהסיבה שתיירים רבים מאד מכל קצוות העולם מגיעים להנות מהמלונות של העיר אילת. רבים מאד ממלונותיה של העיר הדרומית נמצאים ליד חוף הים האדום שבין השאר מציע אתרי צלילה ברמה עולמית,מגוון אפשרויות של ספורט ימי ואטמוספירה של חופש שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. למידע נוסף, אפשר לקרוא עוד על נושא מלון לאונרדו קלאב אילת.
באילת חיי לילה מהסוערים ביותר בארצנו הקטנה, בכל תקופה של השנה ניתן למצוא מגוון גדול שירותי מזון, בארים ומועדנים אשר משרתים את מבקרי המלונות, ומשאירים אותם עם מגוון חוויות בלתי נשכחות. גם במלון כמו לה פלייה אילת המלצות ישנן פעילויות לא רעות לשעות הערב והלילה.
עובדה כי ים המלח הוא המקום הנמוך בעולם, הנוף המדברי המדהים וסגולות המרפא הייחודיות מעניקות לים זה נקודות חוזקה לעומת מקומות שונים, המים של ים המלח שעתירים בכמות אדירה של מינרלים מגוונים והאוויר הצחיח עוזרים למנוע מגוון בעיות כדוגמת דלקת פרקים ופצעים בעור.הודות למאפייניו ים המלח הינו אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור אותם אנשים המעוניינים בחופשה שתיטיב את המצב הבריאותי שלהם.

חופש כל השנה

האקלים השורר באזורים אלו חם רוב השנה,גם בתקופת דצמבר עד מרץ אפשר להנות ממזג אוויר נוח לחופשה וכמו כן מימיו של הים האדום נשארים ברמת חום נעימה של כעשרים ושלוש מעלות רוב השנה שכמובן טובים לרחצה.לפרטים נוספים הינכם מוזמנים לקרוא על בתי מלון באילת ושתהיה לכם נופש מצוין!

No comments:

Post a Comment