Wednesday, August 17, 2011

מדוע מאד כדאי לכם לנפוש בים המלח או אילת

העיר אילת הינה בוודאות מוקד התיירות המוביל בארץ. כל שנה עשרות ומאות אלפי תיירים ישראלים ותושבי חוץ מגיעים לעיר אילת בשביל להנות מרצועת החוף המהממת שלה, מקומות הבילוי של העיר וההרגשה הכיפית של העיר. באילת יש הרבה קלאבים ובתי מלון מכל הסוגים ודי בטוח כי כל אדם ימצא עבורו את המלון שיענה לדרישותיו מבחינת האירוח וכמובן גם מהבחינה של העלות. בנוסף על החוף המדהים בים המלח שוכנים אכסניות ובתי מלון רבים מאד שקולטים תיירים מישראל ואורחים מחו"ל.מזג האוויר השורר הנעים שמאפשר רחצה גם בעת העונה החורפית גורם למצב שבתי המלון לרוב יהיו מלאים לאורך כל השנה. המלונות מספקים פרנסה מכובדת לאלו שגרים בסמוך, ורמת המלונאות בים המלח הדרומי היא מן מהגבוהות שיש בארצנו הקטנה.

מה בדיוק יש בים המלח ובעיר אילת?

כמו שנאמר, רמת המלונאות באילת ובים המלח היא מהגבוהות בארץ בארצנו וגם עומדת בתקן עולמי ברמה גבוהה מפני שתיירים לא מעטים מכל קצוות העולם מגיעים להנות ממלונותיה של העיר אילת. רבים מאד מבתי המלון של העיר אילת נמצאים ליד חוף ים סיני שטומן בחובו אתרי צלילה מהידועים שיש,מגוון רחב של ספורט ימי ואטמוספרה ממגנטת שלא ניתן למצוא באף מקום. לעוד פרטים, ניתן לקרוא עוד על הנושא של חוף גיא כנרת.
בעיר הדרומית חיי לילה ומסיבות מהמסעירים בארצנו הקטנה, בעצם כל השנה אפשר למצוא מגוון אפשרויות של מסעדות, בארים ודאנס ברים שמשרתים בעצם את אורחי המלונות האילתיים, ומשאירים אותם עם חוויות שקשה לשכוח. גם בבתי מלון כמו מלונות בים המלח ישנן פעילויות כיפיות לגמרי לשעות המאוחרות.
כידוע ים המלח הינו האזור הכי נמוך בעולם, נוף המדבר הנהדר וכן סגולות המרפא הכמעט בלעדיות נותנות לים יתרונות משמעותיים מול מקומות נוספים, מימיו של הים המלאים בכמות רצינית של מגוון מינרלים והאוויר הצח עשויים לפתור שלל בעיות כדוגמת בעיות פרקים ומחלות הקשורות בעור.בזכות המאפיינים הנ"ל ים המלח אחד ממוקדי התיירות הפופולאריים ביותר עבור אותם אנשים שחפצים בנופש שעשויה לשפר בעיות רפואיות שונות.

חופש כל השנה

האקלים השורר בים המלח ובעיר אילת חם לאורך כל השנה,גם בזמן חודשי דצמבר-פברואר אפשר בהחלט להנות מאקלים נוח ביותר לחופשה ונופש ואף יותר מכך מי הים האדום נשארים ברמת חום מצוינת של כעשרים ושניים מעלות צלזיוס לאורך כל השנה שבהחלט טובים לרחצה.למתעניינים אתם מוזמנים לקרוא על לאונרדו קלאב ים המלח מבצעים ונאחל לכם אחלה חופש!

No comments:

Post a Comment