Monday, April 25, 2011

לעבוד בחו"ל ולטרוף את העולם - ככה עושים הרבה מאד כסף

אחד היתרונות הבולטים ביותר של עבודה בעולם, היא כמובן – השכר. אמנם גם בארץ אפשר להגיע לסכומים נאים ממכירות אך במרבית המקרים, עדיין מדובר בסכומים הנמוכים פי 2-3 מהסכומים אותם ניתן להרוויח מארה"ב, אירופה וגם אוסטרליה, על אחת כמה וכמה אם אתם רק צעירים/סטודנטים ללא הכשרה מיוחדת.

תופעה זו אינה חדשה כלל וקיימת כבר מעל לעשור. במרוצת השנים קמו עשרות חברות השמה לעבודות בחול שהתמחות שלהן היא לדאוג לכל הדברים הטכניים כמו מגורים, טיסה, תנאי עבודה, ועוד. צעירים הטסים עם חברות רציניות מרגישים שיש להם "אמא ואבא" ושהם לא נכנסים אל ישר אל המים העמוקים, אלא לומדים קצת לשחות לפני.

על אף כי אירופה ואמריקה הן יבשות פופולאריות מאוד עבור מחפשי עבודה רבים, אם כבר אזרת אומץ והחלטת ולמצוא פרנסה מעבר לים, היה יצירתי וגלה מחוזות חדשים. סינגפור למשל היא יעד ייחודי, שעדיין נמצא רחוק מתודעתו של מחפש העבודה בחו"ל. 

אחד התחומים הפופולריים ביותר בעבודות בחו"ל הינו מכירת ציורי שמן

מכירת ציורי שמן הינה עבודה נחמדה שמתאימה להרבה אנשים, גם אלו מבינכם בלי נסיון קודם במכירות. כל מי שמתחיל לעבוד מקבל הדרכה מקצועית, טיפים, ליווי אישי וכמובן – חבר'ה תומכים באותו ראש.
אם יש לכם קצת פלפל, אתם מדברים אנגלית ברמה בסיסית+ ויש לכם שאיפות גבוהות, אתתם בהחלט יכולים להתאים לתפקיד. את כל שאר הכישורים והדברים הקטנים יעניקו לכם, ועםה זמן זה רק ילך וישתפר.

מה זה בכלל ציורי שמן?
אחת הסיבות שמכירת ציורי שמן אינה עבודה כ"כ קשה היא בגלל שמדובר בציורים איכותיים, העתקים של יצירות מפורסמות שמודפסות על בד קנבס. הציורים בעצם "מוכרים את עצמם" ככה שאתם צריכים רק לזרוק כמה מילים, פה שכנוע קטן, פה עוד מילה – ועשיתם את שלכם! 
באירופה, בארה"ב ובמקומות נוספים ישנה חיבה גדולה לאמנות, ולא הרבה אנשים יסרבו לנוכח הציורים האיכותיים הללו. בנוסף, מכירת ציורי שמן היא עבודה שהולכת חזק כל ימי השנה. זאת, להבדיל מעבודה בעגלת שהיא עונתית, כלומר שיא המכירות היא בעיקר בחגים.

No comments:

Post a Comment